Ikasturteko helburuak etapaka


Haur Hezkuntzako helburuak 2020-2021 ikasturterako

0-6 marko berriaren egokitzapena Asti Lekun
• Gure proiektua, osasun egoeraren berezitasunei egokitu. Aurreko ikasturteetako antolamendu guztia egokitu beharko dugu, ume taldeak bakartu talde burbuiak ahalbidetzeko.
• Ikasgelan erabiltzen ditugun material desberdinen erabileraren azterketa eta sailakepena egin. (Ikastolen Elkarteko aholkularitzarekin).

21-22 ikasturtera begira, HHko proiektuaren hurrengo urratsak zehaztu eta dokumentua sortu.
• Haur Hezkuntza 2, 3, 4 eta 5 urteko espazio eta denboralizazioa berrizteko hausnarketa eta oinarri teorikoaren dokumentua sortu.
• Espazioaren antolaketari dagokionez, aldaketa sakona proposatuko dugu, gune monografikoak antolatuko ditugu. Gune bakoitzak 4 azpigunea izango ditu, adibidez, Mate Gelak aritmetika, logika, geometría eta mate jolasak edukiko lituzke.
• Denboraren kudeaketari dagokionez, espazioaren antolaketan egindako moldaketen ondorioz, denboraren kudeaketa desberdin bat sortu beharko dugu. Bi momentu bereiztuko ditugu zirkulazio libre momentuetan haiek erabakiko dute zein gunera joan, eta bestetik errotazio sistema bati eta beti haien erreferentziazko tutorearekin guneetan gidatutako jarduerak burutuko dituzte.

LHko helburuak 2020-2021 ikasturterako

1. mailan KIMU proiektua aurrera eraman

  • Euskal Herriko Ikastolen Elkarteak antolatzen dituen mintegietan parte hartu, beste ikastolekin esperientziak partekatuz.
  • Irakasleen formazioa eta koordinazioa bermatu.
  • COVID19a dela eta egokitzapenak egin.

Irakurketa Planaren ildo nagusiak kontutan izanik, Etapako maila guztietan inplementazioaren hastapenak egiten jarraitu.

  • Irakurketa Planaren egokitzapenari hastapena eman, gure beharrak kontutan izanez.
  • Irakasleen formazioa eta koordinazioa bermatu, Berritzegunek antolatzen dituen formazio saioetan parte hartuz.

EKI proiektua LH-ko 4. mailan ezarri

  • Irakasleen formazioa, komunikazioa eta koordinazioa bermatu.
  • Proiektua gure ikastetxeko ezaugarrietara egokitu.
  • Hizkuntzen trataera bateratuko ildo nagusiak erregistratzen hasi.

EKI digitala LH-ko 5 . mailan ezarri
Paper euskarritik, euskarri digitalera pasatuz. Liburu, koaderno… eta abarretik, ordenagailura. 2020/2021 honetan 5. mailan hasiko gara.

DBHko helburuak 2020-2021 ikasturterako

EUSKARA: Helburu linguistikoak baino gehiago.
Ikasleek euskararen aurrean jarrera positiboa izan dezaten lortzea izango da ikasturte honetako helburu nagusia. Ikastola/euskara gainditzea eta ikasleei erakustea euskara komunikaziorako tresna baliagarria dela. Eguneroko bizimoduan euskara erabiltzeko ohitura sortzea erronka handia izan arren, ikasten duten euskara erabiltzeko aukera eskaintzen dien ingurunea sortzea xedea izango da

ESKOLA- JAZARPENA
Tutoretza programazioaren barruan, eskola-jazarpenaren gaiarekin jarraitu nahi dugu; batez ere irakasleak trebatu lehenbailehen aurreikusteko eta hornitzeko.

Batxilergoko helburuak 2020-2021 ikasturterako

  • Euskararen erabilpena: Ahozkotasuna ikasleen artean sustatzea.
  • Batxilergo etaparen digitalizazioa: batxilergoko 1. mailako ikasleek gelan Chromebookekin lan egingo dute.
  • Irakasleen formakuntza: Teams
  • Hezkidetza: Hezkidetza plan berria eratu eta Batxilergoko curriculumaren barnean ezarri.
  • Tutoretza partekatua: Hezkuntza pertsonalizatuagoa bultzatzeko, batxilergoko 1. mailan tutoretza partekatuaren ezarpena egingo da.
  • BAL proiektua: batxilergoko lehenengo mailan atal praktikoari garrantzi handiagoa emango zaio.