Agurra


Saludo - Agurra

Familia agurgarriak

Familia estimatuak:
23-24 ikasturtean gaude. Eguraldi nahasiarekin eta ikasle lasaiekin hasi da; bero egin duen arren eta ia trantsiziorik gabe zaparrada ugari jasan ditugun arren, ikasleek baikortasuna irribarrean ekarri dute ikasturte hasiera guztietan bezala. Esaten dugun baikortasun hori ez dago txikienek eskola-bizitzan sartzeko egiten dituzten negarrekin lotuta. Adin bakoitzari, adin horretakoa dagokio.

Azken hau ikasturteko nobedade esanguratsuenetako bat da: txikienak, bi urtekoak, joan den ikasturtera arte ikasgelak Ballontin zituztenak, irailetik hona gurekin daude HHko eraikinean. Badirudi kokapen berria familientzat praktikoagoa izateaz gain, profesionalentzat ere errazagoa dela koordinatzeko. Denak pozik, beraz.

Gauzek orain arte bezala jarraitzen badute, zurrunbiloren bat gertatuko dela espero dugu. Adibidez, LOMLOEk, ikastaro bikoitietan ere erabat aplikatzen denak, metodologian eta ebaluazioan aldaketa esanguratsuak egitera behartzen gaitu, eta aldaketa horiek ez dira errazak. Bestalde, Euskal Hezkuntzaren Lege Proiektua ere badago Legebiltzarrean. Proiektu horrekin batera, dagokion estatutu-garapena egingo da, eta horrek plangintzaren, matrikulazioaren edo hezkuntza-itunen alderdiak aldaraziko ditu.
Hezkuntza-komunitateak itxaropen handia du Gobernuak datozen hilabeteetan onartzea espero duen Lege berri honetan. Espero dugu sistema ordenatuagoa ateratzea, itunpeko ikastetxeak diskriminatuko ez dituena eta guztientzat behar bezala finantzatuta egongo dena, benetako doakotasuna lortzeko.

Guztiok partekatzen dugun eta legeak errealitate bihurtzen lagun dezakeen beste helburu bat da ikasle guztiek aukera berberak izatea eta ikastetxe guztien artean zaurgarrienak zaintzea, horietako bat bera ere baztertu gabe, ghettorik sortu gabe. Guztiok dugun ilusio hori, gainera, ikastetxea aukeratzeko familien askatasunarekin uztartu behar da, hori baita hezkuntzarako eskubidearen oinarrizko alderdia.

Ikastolen Elkarteak bere esparru pedagogikoa (Bazatoz?) definitzen ere dihardu, baita hezkuntza-sistema orokorraren diseinuari (Bihar Endekalogoa) eta mugimendu gisa duen nortasunari errebisioa egiten ere. 2024an, VII. Batzarrean, ahalegin horiek guztiak nora garamatzaten ikusiko dugu.

Asti Lekuk, bestalde, instalazio berriak eraiki aurretik izapidetu behar diren hirigintza-espediente guztiak ebazteko ahaleginarekin jarraituko du. Gure batzarretako klasiko bat den gai hau gehiegi luzatu da, eta dagokionari eskatu behar diogu ez dadila gehiago atzeratu konponbide bat errazten.

Azkenik, zuzendaritzatik Asti Lekuko ikasleak zoriondu nahi ditugu. Barne-ebaluazioetan zein kanpo-ebaluazioetan lortutako emaitza akademikoak harro egoteko eta pozteko motibo izan dira talde osoarentzat, bai irakasleentzat, bai administrazio eta zerbitzukoentzat. Zuon meritua da. Espero dugu 23-24 ikasturte honetan nota horiek mantentzea edo hobetzea eta orain arte bezala irribarre batekin egitea.

Egin dezagun guztion artean kurtso handi bat
Zuzendaritza taldea