Ikastolaren helburu orokorrak 2024/2025 ikasturtea


21-24ko Plan Estrategikoa jarraituz, eta bertan agertzen diren Lerro Estrategikoak aplikatuz, hauek izango ziren 24/25 ikasturteko helburu orokorrak.

IKASTOLAGO

Euskaldunago

HAZI Proiektuaren ahozko praktikak berrikustea eta eguneratzea dugu helburu, ikasgelan eta ikasgelatik kanpo, eta datuak biltzen eta euskararen erabilera aztertzen jarraituko dugu. HHn ere metodologia eta praktika aztertuko ditugu ingelesez. LHn ahozko errutinak berrikusiko ditugu 1. eta 2. zikloetan, eta euskararen erabileraren bitartekotzei ekingo diegu. Bigarren Hezkuntza guztietan Hizkuntzen Tratamendu Integralaren prestakuntzan parte hartuko dugu, ebaluazio konpetentziala egiteko.

Ikastolako Proiektuen garapena eta koherentzia

Unitate didaktikoak berrikusten eta diseinatzen, LOMLOEren curriculuma ezartzen eta Psikomotrizitatearen arloa proiektuan diseinatzen eta ezartzen jarraituko dugu. LHren helburua da etaparen barruan abian dauden proiektuei koherentzia ematea, eta Esparru Pedagogikoa identifikatuko dugu. Aldi guztietan programazio didaktiko berriak ezarri eta gaitasunak ebaluatzeko buletin berriak diseinatu behar ditugu. Gainera, digitalizazio-proiektuekin eta STEMekin jarraituko dugu.

Orientazioa

Tutoretza-planak berrikusiko ditugu eta “Nire Asterokoa” ren alternatiba erabiliko dugu. Balioen lana berrantolatuko dugu lehen hezkuntzako hainbat arlotan: Hiritar Balioak, Tutoretza eta Lan Komunitarioko Proiektua. Era berean, Hezkuntza Sailak premia bereziak dituzten ikasleekin tartetxoa egiteko eskaintzen dizkigun aukerak aztertuko ditugu. Bigarren Hezkuntzan, berriz, ikasleek Eskola Kontseiluan parte har dezaten bultzatuko dugu, eta ikasleen eskubideen eta betebeharren ezagutza sustatuko dugu.

Inklusiboago

“Jarduera-plan pertsonalizatuak” egingo dizkiegu premia bereziak dituzten ikasleei, eta txantiloi berberak erabiliko ditugu zailtasun akademikoak dituzten ikasleentzat. Halaber, Hezkuntza Sailak abian jarri dituen protokoloen aplikazioa azpimarratuko dugu, eta berandu hasten diren ikasleei harrera egiteko plana diseinatuko dugu.

Metodologiak

Irakaskidetzaren eremuak eta etapa bakoitzean praktika metodologikoan erabiltzeko adimen artifizial sortzailearen erronkak aztertuko ditugu.

Objetivos del curso

GUREAGO

Gure komunikazio-planean hobekuntzak egingo ditugu, azken Plan Estrategiko honen komunikaziotik hasita. Erakundeen ikuspegitik, Arte
zkaritza Kontseiluan landutako gaiei buruzko informazioa emateko bolentin bat sortzearen aldeko apustua egiten dugu. Barne-komunikazioan, zuzendaritza-taldearen bilera-egutegi bat sortuko dugu, ikastolako proiektu eta taldeetan (Orientazioa, 2030 Agenda, HNP, Kirol Eguna…) inplikatutako pertsonek modu sistematikoan parte har dezaten. Etapako bileren egutegia eta klaustroen behin-behinekotasuna zehaztuko ditugu.
Familien parte-hartzeari dagokionez, familien eta tutoreen bileren maiztasunaren eta gaien mapa diseinatuko dugu; Guraso Batzordea etapaka bultzatuko dugu, eta familiak pedagogiako eta gizarte-intereseko gaietan prestatzeko plan bat diseinatzen saiatuko gara.
Ikasturte hau bigarren hezkuntzako ikasleen prestakuntzarekin hasiko dugu, Eskola Kontseiluan parte har dezaten.

HERRIKOAGO

Ikastolarekin lotura izateko interesa duten familiengana iristeko, hezkuntza-marketineko prestakuntzarekin hasiko gara, eta arlo horretan esperientzia handiena duten erakundeak bilatzen hasiko gara, haur hezkuntzako eta derrigorrezko bigarren hezkuntzako etapak bereiziz.
Era berean, Haur Hezkuntzako eta Bigarren Hezkuntzako 1. zikloko ikastetxeekin ditugun harremanak indartuko ditugu, haien familiek Asti Leku hobeto ezagut dezaten eta haien seme-alaben hezkuntzan jarraipentzat har dezaten.

HORNITUAGO

Aurrera egiten jarraituko dugu Ikastolak Batxilergoko eraikina eta kirol-instalazioak eraikitzeko egin behar dituen inbertsioetan. Horretarako, hirigintza-proiektua behin betiko lortzeko, birpartzelazioa egiteko eta eraikuntza-proiektuak egiteko lan egingo dugu. Obra egingo duen enpresa edo enpresak ere aukeratu behar ditugu.
Era berean, proiektu horiek guztiak egiteko, finantza-plan bat egiteko eta lehentasunak markatzeko behar diren finantzaketa-iturriak bilatu eta aukeratu behar ditugu.
Gainera, Lehen Hezkuntzako eraikineko hirugarren solairuko instalazioak egokitzen jarraituko dugu, eta, aldi berean, eraikin horretako ikasgelak legezko errealitate berrira egokituko ditugu.